Sercu bliski Beskid Niski

Forum portalu www.beskid-niski.pl
Dzisiaj jest 29-03-2024 16:13

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 05-04-2011 11:42 
Offline

Rejestracja: 05-04-2011 11:34
Posty: 4
Witam!
Na zaliczenie jednego z przedmiotów (studiuję turystykę i rekreację) muszę zrobić plan wycieczki autokarowej (3 lub 4-dniowej) w Beskidzie Niskim.
Potrzebuję Waszej pomocy przy ułożeniu trasy. Rozpoczynałaby się ona w Komańczy, a kończyła (prawdopodobnie) w Gorlicach.
Chodzi mi o to, gdzie się zatrzymać na dłużej i zwiedzać atrakcje, a które tylko wspomnieć w autokarze; gdzie zorganizować czas wolny, noclegi, itp.? Tak, żeby było to możliwe do zrealizowania i trwało 3,4 dni. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc!

Pozdrawiam :wink:


Na górę
Post: 05-04-2011 12:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-09-2004 09:16
Posty: 211
Lokalizacja: Chorzów
viljar pisze:
Witam!
Na zaliczenie jednego z przedmiotów (studiuję turystykę i rekreację) muszę zrobić plan wycieczki autokarowej (3 lub 4-dniowej) w Beskidzie Niskim.
Potrzebuję Waszej pomocy przy ułożeniu trasy. Rozpoczynałaby się ona w Komańczy, a kończyła (prawdopodobnie) w Gorlicach.
Chodzi mi o to, gdzie się zatrzymać na dłużej i zwiedzać atrakcje, a które tylko wspomnieć w autokarze; gdzie zorganizować czas wolny, noclegi, itp.? Tak, żeby było to możliwe do zrealizowania i trwało 3,4 dni. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc!



Mam taką propozycję.
Weź mapę, przewodnik, poczytaj stronę www.beskid-niski.pl i sam ułóż taki program.
Jak już ułożysz napisz go tutaj a na pewno znajdzie się kilka osób aby wnieść swoje uwagi.

W każdym razie ja się chętnie deklaruję, mam doświadczenie w organizacji takich wycieczek ;)

B.


Na górę
Post: 05-04-2011 12:40 
Offline

Rejestracja: 22-05-2007 18:48
Posty: 245
Lokalizacja: KRK